Trek Rail 9.8
TrekRail 9.8 on pitkäjoustoinen hiilikuidusta tehty sähkömaastopyörä, jonka avulla pystyt nauttimaan maastopyöräilyn hauskimmista puolista enemmän.
Rail 9.8 on pitkäjoustoinen hiilikuidusta tehty sähkömaastopyörä, jonka avulla pystyt nauttimaan maastopyöräilyn hauskimmista puolista enemmän. Se on varustettu uudenmallisella haarukalla, voimansiirrolla ja dropper-satulatolpalla, jotka antavat ainutlaatuisen suorituskyvyn haastavimmille reiteille. Tämä sähkömaastopyörä on ajotuntumaltaan ja ohjattavuudeltaan kovimpien trail-pyöriemme veroinen ja varustettu samalla maastopyöräteknologialla. Eron tavallisiin pyöriin muodostaa Boschin uusi sähköavustusjärjestelmä, jonka tehokkuuden avulla pääset hetkessä mäkien huipulle, jotta voit viettää enemmän aikaa varsinaisessa hauskanpidossa.
Tekniset tiedot | |
Ominaisuudet | |
Uusi, kaikkien aikojen paras Bosch-moottori on pienempi, kevyempi ja entistä tehokkaampi. Sen tuottama sähköavustus tuntuu aiempia moottoreita luonnollisemmalta polkemisen aikana, ja se muodostaa pienemmän ilmanvastuksen | |
Rail sopii yhtä rankkaan ajoon kuin sähköttömät veljensä ja kiidättää sinut hetkessä takaisin mäen huipulle – et tarvitse autokyytiä tai hissiä | |
Trekin irrotettava ja integroitu Removable Integrated Battery (RIB) -akkujärjestelmä näyttää hienolta ja tekee akun käytöstä erittäin kätevää: Akku on sijoitettu kokonaan rungon sisälle tavallista parempaan suojaan ja irtoaa helposti ilman työkaluja. Järjestelmä jättää tilaa myös pullotelineen kiinnittämiselle. | |
RE:aktiv Thru Shaft toimii nopeammin kuin tavallinen iskunvaimennin, joten se pitää pyörän paremmin kosketuksessa maanpintaan ja ajon tehokkaammin hallinnassa | |
Se hyödyntää samaa ainutlaatuista runkoteknologiaa kuin Remedy ja Slash: Mino Linkillä säädettävä geometria, jäykkyyttä parantava Straight Shot -alaputki ja ABP-jarrujärjestelmä (Active Braking Pivot – aktiivinen jarrunivelpiste) | |
Description | |
Paino | M - 21.92 kg / 48.33 lbs (TLR-tiivistysaineen kanssa, ei sisärenkaita) |
Runko ja haarukka | |
Runko | Päärunko ja takahaarukan putket OCLV Mountain -hiilikuitua, RIB (Removable Integrated Battery) -akkujärjestelmä, kartioitu emäputki, sisäinen Control Freak -reititys, keinulinkku magnesiumia, Motor Armor -suojus, Mino Link, ABP-järjestelmä, Boost148, 12 mm:n läpiakseli, jousto 150 mm |
Haarukka | RockShox Lyrik Select Plus -haarukka, DebonAir-jousi, Charger 2 RC -vaimennin, sähkömaastopyörille optimoitu rakenne, kartioitu ohjainputki, offset 42 mm, Boost110, 15 mm:n Maxle Stealth -akseli, jousto 160 mm |
Takajousitus | RockShox Deluxe RT3 RE:aktiv Thru Shaft -iskunvaimennin, DebonAir-jousi, 230x57,5 mm |
Kiekot | |
Kiekot | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Shimanon 8/9/10-vaihteinen vapaanapa, Boost110-etunapa, Boost148-takanapa |
Renkaat | Bontrager SE5 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 60 tpi, 29x2.60″ |
Voimansiirto | |
Vaihdevivut | SRAM GX Eagle, single-click, 12 vaihdetta |
Takavaihtaja | SRAM GX Eagle |
Kammet | SRAM X1 1000, 34T |
Rataspakka | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 vaihdetta |
Polkimet | VP-536, nailonia, avopoljin |
Osat | |
Satula | Bontrager Arvada, austeniittikiskot, leveys 138 mm |
Satulatolppa | Bontrager Line Elite Dropper, sisäinen reititys, 31,6 mm |
Ohjaustanko | Bontrager Line Pro, OCLV-hiilikuitua, 35 mm, nousu 27,5 mm |
Ohjainkannattimet | Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, 0 astetta |
Kädensijat | Bontrager XR Trail Comp, lukittuvat |
Ohjainlaakeri | Knock Block, integroitu, suljetut kasettilaakerit, 1 1/8″:n yläosa, 1.5″:n alaosa |
Jarrut | Shimano SLX M7120, nelimäntäinen hydraulinen levyjarru, 180 mm:n jarrulevy |
Lisävarusteet | |
Battery | Bosch PowerTube, 625 Wh |
Controller | Bosch Purion |
Motor | UUSI Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, magnesiumrunko, sähköavustuksen yläraja 25 km/h |